چشم انداز و ماموریت
abnoosresin

گروه تولیدی مهندسی آبنوس به عنوان یک سازمان یاد گیرنده هوشمند ، تحول گرا، نوآور، آینده نگر با تکیه بر مهارت و توانمندی کارکنان خود و با استفاده از فناوری‌های روز ضمن اجرای صحیح مأموریت خود با درک درست از فرصتهای محیطی و نیازهای جامعه و توجه به ضرورت های بین المللی به شکل فعال و موثر به تغییرات محیط پاسخ داده و همچنین به خلق آن‌ها نیز می‌پردازد.
مأموریت حرفه ای گروه آبنوس تولید و ارائه گستره وسیعی از محصولات صنعت رنگ و پوشش های صنعتی وارائه تکنولوژی های روز با هدف استقلال هر چه بیشتر این صنعت از تولیدکنندگان خارجی می باشد. در این راستا آموزش نیرو های فنی متخصص, ارتقاء سطح علمی کارشناسان صنعت رنگ به منظور مشارکت در بهبود تکنولوژی داخل هدف اصلی در مأموریت ما می باشد.
همچنین در نظر گرفتن اثرات زیست محیطی و تا حد امکان استفاده از مواد شیمیایی با کمترین تاثیرات تخریب کننده در برنامه های تحقیق و توسعه این مجموعه می باشد. هدف این سازمان‌ کمک به رشد تولیدات سازگار با محیط زیست، هدایت و آگاه سازی جامعه در این مسیر می‌باشد.
چشم انداز این شرکت این است که استاندارد‌های مشخصی را، از طریق ارائه محصولات با کیفیت بالا، خدمات حرفه‌ای، و دانش به روز، برای رنگ‌ها و پوشش‌های محدوده تولید در داخل کشور فراهم آورد و به خود کفا شدن هر چه بیشتر این صنعت در کشور با تکیه به تولیدات داخلی کمک کند و همچنین از طریق بهبود مستمر در کیفیت تولید و تعامل با مشتریان از انتظارات مشتریان و کارفرمایان فراتررود. 
چشم انداز ما این است که با پیشرفت در تکنولوژی و کیفیت با استفاده از برنامه‌های تحقیقاتی پیوسته قادر به ارائه محصولاتی معادل با پیشگامان بازار اروپا شویم، و در بازار رقابت بین المللی مشارکت داشته باشیم.

عضویت در خبرنامه

  گروه تولیدی مهندسی آبنوس دارای بیش از 25 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید و اجرای انواع رنگ ها و پوشش های صنعتی  جهت کاربرد در حوزه‌های مختلفی از جمله صنایع  نفت، گاز، پتروشیمی ، ماشین سازی، ساختمان سازی، شیشه سکوریت، عکس برگردان و... می باشد. گروه تولیدی مهندسی آبنوس، گروهی پویاست که کیفیت و مشتری مداری را سرلوحه فعالیت خویش قرار داده است و تعهد گروه به درستکاری و ارائه محصولاتی با بالا‌ترین کیفیت زیر بنای موفقیتش می‌باشد.  این مجموعه پیشرو در انجام راهکارهای زیست محیطی بوده و با تاکید بر ماندگاری و دوام محصولات خود، تولید کلیه پوشش‌ها و توسعه فرآیندهای نوین خود را با کمترین اثرات مخرب بر طبیعت ارائه می‌نماید.

دفتر تهران
آدرس: خیابان شهید باهنر، بعد از سه راه یاسر، نبش کوچه معظمی، ساختمان329، طبقه چهارم،واحد21 شرقی
تلفکس:8-26854005(021)

دفتر مشهد
آدرس: مشهد، میدان جانباز، ساختمان پاژ،  طبقه 7، واحد C11

کارخانه خرمدشت
آدرس: بزرگراه پردیس - شهرک صنعتی خرمدشت 
تلفن: 36-35-76218734(021)

ایمیل

info@abnoosgroup.com
 

© تمامی حقوق برای شرکت گروه آبنوس محفوظ است. طراحی شده توسط طراحی سایت داتک